پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تم تولد گیتار و موسیقی برای جوانان و نوجوانان

موسسه برگزاری جشن تولد و مهمانی

تم تولد گیتار و موسیقی برای جوانان و نوجوانان

۱۶۷ بازديد

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، اگر از جمله افرادی هستید که دوستدار موسیقی هستید و یا می خواهید برای یکی از عزیزانتان که موزیسین می باشد، جشن تولد گرفته و وی را سورپرایز نمایید، در این مطلب انواع تم تولد گیتار و موسیقی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم برای شما جالب بوده و بتوانید از این تصاویر ایده بگیرید.

انواع تم تولد گیتار

تزئینات جذاب زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای برگزاری یک جشن تولد شیک و باشکوه ایده گرفت. حال انتخاب نوع تم با توجه به جنس، سن و سال افراد و نیز شغل و یا علاقمندی هایی که دارند می تواند متفاوت باشد؛ به عنوان مثال، برای کودکان استفاده از تم های شاد کودکانه، فانتزی و رنگی همچون تم تولد مرد عنکبوتی، تم تولد فروزن و تم تولد باب اسفنجی کاربرد بیشتری دارد، حال برای افراد بزرگسال کمی متفاوت تر بوده و استفاده از رنگ هایی  مانند سفید، مشکی، طلایی و نقره ای در دیزاین جشن تولد مناسب تر می باشد.

جهت خرید تم تولد بزرگسال کلیک کنید

منبع:

https://tehrannews.ir

راهنمای افراد مبتدی جهت یادگیری گیتار در 60 روز+راهنمای خرید بهترین گیتار

چه جوان باشید چه پیر، هیچ احساس بهتری از پادگیری نوازندگی نیست. این در حالیست که متأسفانه بسیاری از نوآموزان نوازندگی پس از گذشت چند ماه از این کار دست می کشند. تعلیم نوازندگی با گیتار با مربی می تواند گران باشد و اگر بلافاصله پیشرفت را مشاهده نکنید، می تواند ناامید کننده باشد. ChordBuddy یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های یادگیری نوازندگی با گیتار در 60 روز را به شما معرفی می کند و این مقاله برگردانی از وب سایت آکوردبادی می باشد. از این راهنمای مفید برای یادگیری همه چیزهایی که شما باید بدانید به عنوان یک گیتاریست مبتدی لذت خواهید برد.

 تصویری از یک گیتار الکتریک

تصورات غلط و رایج در مورد یادگیری گیتار

بسیاری از تصورات غلط در مورد یادگیری نحوه نواختن گیتار وجود دارد. بعضی از داستان های گیتار و تصورات غلط در این رابطه عبارتند از:

  • من خیلی پیر هستم برای یادگیری یک ابزار موسیقی!
  • من وقت ندارم یاد بگیرم که گیتار را بنوازم
  • محدودیت های فیزیکی مانع توانایی من در نواختن گیتار خواهد بود
  • من نمی توانم گیتار دست چپ را بنوازم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.